تبلیغات
هواپیما - بوئینگ 727


  • keery
  • بوئینگ 727

    بوئینگ 727
    قهرمان هوایی بوئینگ 727-200 و جوی پیشرفته
    نقش هواپیمای جت باریک بدن
    منشاء ملی ایالات متحده
    سازنده بوئینگ هواپیماهای تجاری
    پرواز اول فوریه 9، 1963
    معرفی بهمن 1، سال 1964 با خطوط هوایی شرق
    وضعیت در خدمت محدود
    کاربران اولیه فدرال اکسپرس اکسپرس
    پایتخت هواپیمایی باری حمل و نقل بین المللی
    Kelowna Flightcraft هوا منشور
    هواپیمایی Cargojet
    ساخته 1963-1984
    شماره ساخته شده است 1832 [1]
    هزینه واحد $ 4،250،000 در ابتدا، 22 میلیون دلار 1982




    تولید 727

     

    طراحی

    بوئینگ 727 لوفت هانزا سال 1981

    موتور هواپیمای است (موتور 2) وسط در عقب بسیار از بدنه می شود هوا را از ورودی جلوتر از باله عمودی از طریق مجرای S-شکل است.این S-مجرای تا باشد مزاحم در اعوجاج جریان که در لوله ثابت کرد ناشی از افزایش در موتور مرکزی را از اولین پرواز 727-100. [16] علاوه بر این از چند ژنراتور گرداب بزرگ در داخل خم برای اولین بار از مجرای ثابت شد.

    727 برای فرودگاه های کوچکتر طراحی شده است، به طوری که استقلال خود را از امکانات زمین مورد نیاز مهم بود. این منجر به یکی از مدل 727 به ویژگی های ترین متمایز: ساخته شده، در airstair . که باز می شود از کوچک عقب بدنه، که در ابتدا می تواند شود در پرواز باز  DB کوپر ، hijacker، parachuted از پشت 727 به عنوان آن را در طول پرواز در شمال غربی اقیانوس آرام است. پس از آن بوئینگ طراحی با اصلاح پره کوپر به طوری که airstair می تواند در پرواز نمی شود کاهش است. یکی دیگر از نوآوری واحد قدرت کمکی (APU)، اجازه داده است که برق و سیستم های تهویه مطبوع برای اجرای مستقل از زمینی برق، بدون نیاز به شروع یکی از موتورهای اصلی. قابلیت طراحی غیر معمول است که APU است در یک سوراخ در وب سایت دلسرد شدن پرتو، در خلیج دنده فرود اصلی نصب شده است.  مدل 727 با ترمز ماشین دم جمع شدن طراحی شده است که برای محافظت از هواپیما در صورت مجهز چرخش بیش از حد در برخاست. بدنه مدل 727 دارای یک قطر بیرونی از 148 اینچ (3.8 متر) است. این اجازه می دهد تا صندلی شش پهلو به پهلو (سه نفر در هر طرف) و یک راهرو تنها زمانی که 18 اینچ (46 سانتی متر) عرض کرسی مربی کلاس نصب شده است. از ویژگی های غیر عادی از بدنه تفاوت اینچ 10 بین لوب جلو و عقب پایین تر از بال به عنوان بدنه ارتفاع بالاتر از مرکز بخش به سادگی به سمت عقب حفظ شده است.

    لوید Aéreo بولیویانو 727-200 در فرودگاه خورخه Wilsterman . از پله های هوا عقب در دم 727 قابل مشاهده است.

    727s اوایل بینی ترمز دنده نصب شده به منظور کاهش فاصله ترمز در فرود، اما این به زودی از خدمت برداشته شد، آنها به عنوان کاهش کمی در فواصل ترمز، در حالی که اضافه کردن وزن و افزایش نیازهای نگهداری شده است.

    727 به مانند یک هواپیمای قابل اعتماد و همه کاره است که از آن آمد به شکل هسته ای از ناوگان بسیاری از راه اندازی خطوط هوایی است. مدل 727 با موفقیت انجام شد با شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان تا حدی به این دلیل آن می تواند باند کوچکتر در حالی که هنوز پرواز در مسیر های برد متوسط ​​استفاده کنید. این شرکت های هواپیمایی مجاز به حمل مسافر از شهرهای با جمعیت های بزرگ اما کوچکتر فرودگاه به مقاصد توریستی در سراسر جهان است. یکی از ویژگی های است که به 727 توانایی خود را برای فرود بر روی باند های کوتاه تر طراحی بال خود را منحصر به فرد بود.  با هیچ موتورهای بال نصب شده، دستگاه های پیشرو (کروگر، یا حنجد، فلپ بر روی بال داخلی و تمدید لبه اسلاید به طراحی Wingtip) و انتهایی لبه تجهیزات آسانسور افزایش (سه چاک دار، عقب حرکت فلپ ) می تواند بر روی تمام بال استفاده می شود. با هم این دستگاه بالا آسانسور حداکثر ضریب بلند بال 3.0 (بر اساس فلپ پس گرفت سطح بال).  مدل 727 در سرعت های بسیار پایین در مقایسه با جت های دیگر در اوایل پایدار بود، اما حامل داخلی پس از بررسی های مختلف آموخته حوادث که تنظیم فلپ 40 درجه می تواند در سرعت سینک بالاتر از حد مورد نظر و یا غرفه در رویکرد نهایی شود. خلبانان این حامل عملیات کتابچه مجاز با استفاده از بیش از 30 درجه فلپ در 727، حتی رفتن تا آنجا که نصب صفحات در حافظه فلپ برای جلوگیری از انتخاب بیش از 30 درجه فلپ است.



    بخش دم از بوئینگ 727 پان آمریکن

    تاریخچه عملیاتی


    علاوه بر پروازهای داخلی از محدوده متوسط، 727 بود با خطوط هوایی مسافری بین المللی است محدوده پرواز آن را می تواند پوشش دهد (و ایمنی اضافی اضافه شده توسط موتور سوم) بدان معنی است که در 727 کارآمد برای کوتاه تا متوسط ​​ثابت پروازهای بین المللی در مناطق در سراسر جهان برد. قبل از آن مقدمه، چهار موتور جت یا محور پروانه هواپیما برای transoceanic خدمات مورد نیاز شد.

    کشور نزدیک عکس از کابین خلبان از شبیه ساز پرواز بوئینگ 727 در آکادمی بین المللی پرواز پان آمریکن

    مدل 727 نیز ثابت با شرکتهای باربری و چارتر محبوب است. اکسپرس فدرال اکسپرس 727s در سال 1978 معرفی شده است. [ نیازمند منبع ] 727s ستون فقرات از ناوگان خود را تا همین اواخر، اما فدرال اکسپرس است که در حال حاضر آنها را از دور خارج کردن به نفع بوئینگ 757 است . [ نیازمند منبع ] بسیاری از خطوط هوایی محموله در سراسر جهان استخدام 727 را به عنوان اسب بارکش، از آن زمان، آن است که از خدمات داخلی ایالات متحده با توجه به مقررات سر و صدا فاز، آن را می شود در دسترس برای کاربران خارج از کشور در مناطقی که در آن چنین مقررات سر و صدا برقرار نشده است. منشور خطوط هوایی کشور یکشنبه ، قهرمان هوایی ، و رایان شرکت های هواپیمایی بین المللی با 727 هواپیما آغاز شده است.

    N281FE، فدرال اکسپرس 727-233، حرکت بین المللی فرودگاه پورتلند

    727 دیدم بعضی از استفاده نظامی نیز هست. از آنجا که پله AFT می تواند پرواز می شود در را باز کرد، آژانس اطلاعات مرکزی آنها را با استفاده از رها کردن عوامل و منابع را در پشت خطوط دشمن در ویتنام است. 

    727 ثابت کرده است که محبوب است که در آن شرکت هواپیمایی در خدمت فرودگاه با شن، و یا در غیر این صورت به آرامی بهبود باند. شرکت هواپیمایی کانادا هوا ابتدا ، به عنوان مثال، قبلا با استفاده از 727-100C برای خدمت به جوامع مصمم خلیج و خلیج در قطب شمال Nunavut، که مصمم خلیج فرودگاه و فرودگاه سابق Nanisivik هر دو باند شن. موتورهای نصب شده بالا تا حد زیادی خطر ابتلا به کاهش آسیب جسم خارجی است.

    با به گفته بوئینگ Databook Jetliner، زندانی دادگستری و سیستم حمل و نقل بیگانه ، همچنین به عنوان "باهم هوا" شناخته می شود، در حال حاضر با استفاده از چهار 727 هواپیما برای حمل و نقل افراد در بازداشت قانونی بین زندان، بازداشت مراکز، دادگاه، و جاهای دیگر به جایی که آنها باید حمل و نقل

    نسخه نظامی، بوئینگ C-22 به عنوان یک هواپیمای حمل و نقل با برد متوسط ​​توسط اداره گارد ملی هوایی و گارد ملی اداره به هوایی پرسنل. در مجموع از سه C-22B در حال استفاده بودند، همه به اسکادران هوایی 201 را اختصاص داده ، گارد ملی هوایی منطقه کلمبیا است. 

    727 فدرال اکسپرس در پورتلند بین المللی Jetport با درهای محموله باز

    در نوبه خود از قرن 21st، 727، در خدمت ناوگان هواپیمایی چند بود، با این حال، با توجه به تغییراتی که توسط ایالات متحده آمریکا FAA و ICAO در شرایط پرواز بیش از حد آب، بسیاری از خطوط هوایی بزرگ در حال حاضر آغاز شده بود تبدیل به دو موتور هواپیما ، که سوخت کارآمد تر و ساکت تر از سه موتور 727. همچنین، 727 یکی از خطوط هوایی در خدمت به سه خدمه پرواز، از جمله مهندس پرواز بود ، یکی از اعضای خدمه که وظایف شده اند تا حد زیادی بر روی هواپیما های جدیدتر خودکار.

    در مواجهه با هزینه های بالاتر سوخت (هر چند همه مهم ایالات متحده شرکت های هواپیمایی آنها را در فاز جداگانه ای خارج بلافاصله قبل از افزایش قیمت نفت از سال 2003 )، مسافر حجم های پایین تر به دلیل بعد از 9/11 آب و هوا اقتصادی، محدودیت های فزاینده ای در سر و صدای فرودگاه، و هزینه های اضافی نگهداری و تعمیر هواپیماهای قدیمی تر و پرداخت حقوق مهندسین پرواز، بسیاری از خطوط هوایی عمده فاز 727s از ناوگان خود را. خطوط هوایی دلتا ، آخرین حامل ایالات متحده به انجام این کار، آخرین 727 خود را از خدمات برنامه ریزی شده در ماه آوریل سال 2003 بازنشسته شد. شمال غرب هواپیمایی بازنشسته تاریخ و زمان آخرین 727 از منشور خدمات در ماه ژوئن سال 2003 است. 727 هنوز هم برای کوچکتر راه اندازی خطوط هوایی، خطوط هوایی محموله، و چارتر پرواز، و همچنین گاهی اوقات به عنوان یک وسیله شخصی و خصوصی حمل و نقل استفاده می شود. جایگزینی رسمی در صف بوئینگ 727 بوئینگ 757 بود ، با این حال، کوچکترین نوع 757، 757-200، به طور قابل توجهی بزرگتر از 727-200، بنابراین بسیاری از شرکت های هواپیمایی 727s خود را با هر دو به جای 737-800 یا ایرباس A320 ، که هر دو از نزدیک در اندازه 727-200.

    انواع

    اطلاعات از هواپیمای بوئینگ از سال 1916 

    دو سری از 727 وجود دارد؛ 100 اولیه (در اصل فقط دو چهره در -30) بود در سال 1960 راه اندازی شد و خدمات در فوریه 1964 وارد شده است. سری 727-200 در سال 1965 راه اندازی شد و خدمات در دسامبر 1967 وارد شده است.

    727-100

    727-00 اولین پرواز در تاریخ 9 فوریه 1963 و تصویب نوع FAA در 24 دسامبر همان سال، تعلق می گیرد با تحویل اولیه به خطوط هوایی ایالات متحده در تاریخ 29 اکتبر 1963، آموزش خلبان اجازه می دهد تا برای شروع است. خدمات اول 727 مسافر توسط خطوط هوایی شرق در تاریخ 1 فوریه 1964، بین میامی، فلوریدا، واشنگتن، DC، و فیلادلفیا، پنسیلوانیا پرواز است.

    در مجموع از 571 727-00/100 سری هواپیما (407-100s یک، 53 100Cs، و 111 100QCs)، در اکتبر 1972 تحویل داده شد. یکی از 727-100 بوئینگ حفظ شد، آوردن مجموع تولید به 572 است. 

    تعیین -100 به صورت گذشته نگر برای تشخیص نسخه اصلی بدن کوتاه است. هواپیما برای خطوط هوایی ایالات متحده به عنوان 727-22، تحویل خطوط هوایی آمریکا به عنوان 727-23 و غیره و غیره، -123 -122 و یا نه و این طراحی حتی پس از ظهور 727-200 حفظ

    727-100C

    تبدیل مسافری نسخه محموله. درب حمل و نقل های اضافی و کف و کف تیرهای تقویت شده است. سه متناوب متناسب:

    • 94 کلاس مختلط مسافر
    • 52 کلاس مختلط مسافر و چهار محموله پالت چوبی (£ 22،700، 10،297 کیلوگرم)
    • هشت محموله پالت چوبی (£ 38،000، 17،237 کیلوگرم)
    727-100QC

    QC مخفف تغییر سریع است. این شبیه به نسخه تبدیل با یک طبقه بلبرینگ غلتکی برای آشپزخانه palletised و صندلی و / یا محموله اجازه می دهد تا در زمان بسیار سریعتر تغییرات (30 دقیقه).

    727-100QF

    QF برای باری آرام می ایستد. تبدیل باری برای یونایتد پارسل سرویس ، دوباره موتوره با مرحله III سازگار تی توربوفن رولز رویس است .

    بوئینگ C-22A
    727-30 تنها از دولت فدرال حمل و نقل هوایی که در اصل تحویل لوفت هانزا به دست آورد . این هواپیما بیشتر با فرماندهی جنوبی پرواز از شهر پاناما / هوارد پایگاه نیروی هوایی خدمت کرده است .
    بوئینگ C-22B
    چهار 727-35 هواپیما از دست آورد هواپیمایی ملی که توسط نیروی هوایی ایالات متحده برای حمل و نقل به گارد ملی هوایی و گارد ملی پرسنل.

    727-200

    کشیده نسخه از 727-100. -200 20 فوت (6.1 متر) دیگر (153 پا، 2 اینچ، 46.7 متر) از -100 (133 پا، 2 اینچ، 40.6 متر) است. ده فوت (3 متر) بخش بدنه ("پلاگین") در جلوی بال ها اضافه شده است و دیگر بخش بدنه ده پا را پشت سر آنها اضافه شده است. دهانه بال و ارتفاع باقی می ماند همان در هر دو -100 و -200 (108 فوت (33 متر) و 34 فوت (10 متر)، به ترتیب). 727-200 اصلی همان حداکثر وزن ناخالص به عنوان 727-100 بود، با این حال، به عنوان هواپیما تکامل، یک سری از وزن ناخالص بالاتر و موتورهای قدرتمند تر همراه با پیشرفت های دیگر معرفی شد، و، از شماره خط، 881، 727 - 200s دوبله -200 پیشرفته. وزن ناخالص هواپیما در نهایت برای آخرین نسخه از 169،000 £ 209،500 (77،000 تا 95،000 کیلوگرم) افزایش یافته است. مصرف شعاع از تعداد دو موتور نیز دوباره طراحی شده و به صورت گرد در شکل، به جای بیضی شکل به عنوان آن را بر روی سری 100 بود.

    727-200 اولین پرواز در تاریخ 27 ژوئیه 1967 و گواهینامه FAA در تاریخ 30 نوامبر 1967 دریافت کرد. تحویل برای اولین بار در تاریخ 14 دسامبر 1967 به خطوط هوایی شمال شرقی است . در مجموع از 310 727-200s قبل از راه دادن به 727-200Adv در سال 1972 تحویل داده شد.

    727-200C

    تبدیل مسافری نسخه محموله. یکی بود ساخته شده است.

    Kalitta منشور II 727-200، پارک شده در فرودگاه LEX، لکسینگتون. کنتاکی
    727-200 پیشرفته

    MTOW و محدوده افزایش یافته است. همچنین، ارتقاء کابین.

    727-200F پیشرفته

    کشتی باربری یک نسخه پیشرفته 727-200 در سال 1981 به 200F سریال توسط طراحی پیشرفته پرات و ویتنی موتورهای JT8D -17A و برجسته ساختار بدنه تقویت شده، 11 فوت و 2 اینچ با 7 فوت و 2 اینچ جلو درب اصلی عرشه حمل و نقل شد و یک پنجره کابین. این نوع تولید از 727 به بوئینگ در حال توسعه، و 15 هواپیما، همه ساخته شد فدرال اکسپرس بود . تاریخ و زمان آخرین 727 هواپیما به بوئینگ تکمیل سری 200F پیشرفته برای فدرال اکسپرس بود.

    سوپر 27

    افزایش سرعت 50 مایل در ساعت (80 کیلومتر / ساعت)، به دلیل جایگزینی دو طرف موتورهای JT8D-217 یا JT8D-219، که هم در بسیاری از MD-80S، همراه با علاوه بر این از کیت ساکت باش مرکز موتور. بالچه به برخی از این هواپیما برای افزایش بهره وری سوخت اضافه شده است. این تغییر نوشته شده توسط همکاران Valsan توسعه داده شد، اما بعد از آن توسط فن آوری جناح آرام در ردموند، واشنگتن بود به بازار عرضه شده است. 

    بوئینگ C-22C
    تنها 727-212 هواپیمای USAF
    DHL 727-200F باری در سن دیگو

    اپراتورها

    دسامبر 2011 ، هواپیمای بوئینگ 727 (تمام مدل ها) در خدمت خطوط هوایی تجاری است. اکثر خطوط هوایی اعداد کوچک اما زیر عمل ده یا چند هواپیما از: [30]

    دولت، ارتش و اپراتورهای دیگر


    آنگولا
    بنین
    بولیوی
    کامرون
    کلمبیا
    جیبوتی
    اکوادور
    مکزیک
    مغولستان
    دولت سابق و اپراتورهای نظامی
    بلژیک
    یونان
    • نیروی هوایی یونان - 727 و تبدیل به هواپیما دولت در سال 1992 خریداری شد، و دولت بعدی آن را به یک هواپیما منشور تبدیل شده است.
    ایران
    نیوزیلند
    پاناما
    قطر
    جمهوری خلق چین
    تاجیکستان
    یوگسلاوی

    مشخصات فنی

    اطلاعات از هواپیمای بوئینگ از سال 1916 

    مقایسه 727 انواع مختلف