تبلیغات
هواپیما - نیروی هوایی کره جنوبی

نیروی هوایی جمهوری کره 
대한민국 공군
Daehanminguk گونگ تفنگ
ROK AF logo.png
علامت گذاری به عنوان جمهوری کره نیروی هوایی
فعال اکتبر 1، 1949 -
کشور کره جنوبی
نوع نیروی هوایی
اندازه 65،000 (2010) [1]
بخشی از وزارت دفاع ملی
پادگان / HQ Gyeryong
طلسم Haneuli / Purumae
هواپیما 760 (2010)
درگیری جنگ کره
جنگ ویتنام
فارسی جنگ خلیج فارس
جنگ جهانی علیه تروریسم
فرماندهان
فرمانده نیروی هوایی ستاد سونگ ایل هوان (از آوریل 2012)
نشان
دایره کوچک و کروی شکل جمهوری از کره هوا Force.svg
کم دید کوچک و کروی شکل کوچک و کروی شکل از جمهوری کره VISIBILITY.svg نیروی هوایی کم






F-51D مبارزان بودند در میان هواپیماهای اولین بار توسط ROKAF مستقر است.

جنگ کره


که 1950s های مهم برای ROKAF آن را به عنوان فوق العاده در طول گسترش جنگ کره بود . در آغاز جنگ، ROKAF متشکل از 1800 پرسنل، اما با تنها 20 مربی و هواپیما مجهز به رابط ، از جمله 10 آمریکای شمالی T-6 تگزاس ( کره ای : 건국 기، Hanja :建国机، Geongukgi) مربیان خریداری شده از کانادا است. تعداد قابل توجهی از نیروی هوایی کره شمالی به دست آورده بود یاک-9 و لا-7 نفر از جنگجویان را از اتحاد جماهیر شوروی ، dwarfing ROKAF از نظر اندازه و قدرت. با این حال، در طول این دوره از جنگ، ROKAF به دست آورد 110 هواپیما: 79 جنگنده بمب افکن، سه اسکادران جنگنده، و یک جنگنده بال. اولین هواپیماهای جنگی آمریکای شمالی F-51D باشگاه ، همراه با یک لشکر از خلبانان نیروی هوایی ایالات متحده مربی تحت فرمان عمده دین هس . و ROKAF شرکت در عملیات بمب گذاری در پرواز پرواز مستقل است. پس از جنگ، ستاد ROKAF به Daebangdong، منتقل شد سئول . دانشگاه نیروی هوایی نیز در سال 1956 تاسیس شد.

1960s

برای مقابله با تهدید تجاوز کره شمالی ممکن است، تحت ROKAF افزایش قابلیت قابل توجهی است. ROKAF به دست آورد و T-28 به مربیان، F-86D در شب و آب و هوای رهگیر F-5 مبارزان و بمب افکن ها جنگنده F-4D . فرماندهی عملیات نیروی هوایی در سال 1961 تاسیس شد تا تضمین دستور کارآمد و امکانات کنترل شده است. فرماندهی لجستیک نیروی هوایی در سال 1966 تاسیس شد، و باند فرودگاه اضطراری برای استفاده از اورژانس در زمان جنگ ساخته شد. به واحد Eunma در سال 1966 تاسیس شد به کار C-46 هواپیما استفاده می شود برای حمایت از جمهوری کره ارتش و جمهوری کره سپاه تفنگداران دریایی واحد خدمت در ویتنام جنوبی در زمان جنگ ویتنام است

1970s

اولی ROKAF کوچک و کروی شکل ، شبیه به آمریکا است. تا سال 2000 مورد استفاده قرار گرفت.
کره جنوبی F-4 D مسلح با AIM-9 موشک به پایگاه هوایی دائگو در ژانویه 1979 است.

مطرح ROKAF شد و با یک ریسک امنیتی، با کره شمالی به طور فزاینده متخاصم سراسر 1970s. دولت کره جنوبی هزینه های خود را در ROKAF افزایش یافته است، و در نتیجه خرید از F-5E مبارزان در ماه اوت سال 1974 و بمب افکن های F-4E جنگنده. هواپیمای پشتیبانی، مانند C-123s و S-2S نیز در آن زمان خریداری شده است. تاکید زیادی در این برنامه آموزش پرواز، هواپیمای ترینر ( T-41 و T-37 ) قرار داده شد ، خریداری شد و آموزش و پرورش نیروی هوایی و فرماندهی آموزش نیز در سال 1973 تاسیس شد به تحکیم و افزایش کیفیت آموزش پرسنل.

1980s

ROKAF بر گسترش کیفی از هواپیما به گرفتن تا قدرت نیروی هوایی کره شمالی متمرکز شده است. در سال 1982، کره ای مدل از F-5E، Jegong هو ( هانگول : 제공 호، hanja :制空号) برای اولین بار تولید شد. در ROKAF جمع آوری یک معامله خوبی از اطلاعات در نیروی هوایی کره شمالی هنگامی که کاپیتان لی، Woong-pyeong یک خلبان کره شمالی به کره جنوبی پناهنده. عملیات مبارزه با مرکز اطلاعات کره ای به زودی تشکیل شد و سیستم دفاع هوایی برای رسیدن به برتری هوایی علیه خودکار در کره شمالی است . هنگامی که در المپیک 1988 سئول در کره جنوبی برگزار شد ، ROKAF به موفقیت این رویداد کمک به نظارت بر کل سیستم امنیتی کمک کرده است. ROKAF نیز دفتر مرکزی آن و آموزش و پرورش نیروی هوایی و فرماندهی آموزش به مکان دیگر نقل مکان کرد. چهل و F-16 فالکون مبارزه با مبارزان در سال 1989 خریداری شد.

سال 1990s

کره جنوبی حمایت خود را برای نیروهای ائتلاف در جنگ خلیج فارس متعهد فارسی ، تشکیل واحد Bima "را به مبارزه در جنگ است. ROKAF هوایی برای پشتیبانی از عملیات حفظ صلح در سومالی در سال 1993 نیز ارائه شده است . مشارکت در عملیات بین المللی افزایش یافته است، به تصویر کشیده بالا ROKAF موقعیت بین المللی است. بیش از 180 KF-16 نفر از جنگجویان از F-16 بلوک 52 مشخصات به عنوان بخشی از پل صلح II و III برنامه از سال 1994 معرفی شدند. در سال 1997، برای اولین بار در تاریخ هوانوردی کره ای، دانشجویان زن را پذیرفته کره ای آکادمی نیروی هوایی .

2000s

کره جنوبی یکی از صادر کنندگان هواپیما در جهان چند هنگامی که آن را به فروش 19 KT-1 B مربی هواپیما به اندونزی در سال 2003 است. تاریخ و زمان آخرین از قدیمی کره جنوبی 60 F-5A / B مبارزان در ماه اوت سال 2007 بازنشسته شدند، و آنها هستند که با F-15K و F/A-50 جایگزین شده است. در 20 اکتبر 2009، S. بروس لمکین، معاون معاون نیروی هوایی ایالات متحده گفت که هوش محدود ROKAF، نظارت و شناسایی (ISR) قابلیت های خطر بی ثباتی در شبه جزیره کره افزایش یافته است و پیشنهاد خرید از سیستم های آمریکایی مانند F-35 II رعد و برق به بستن این شکاف است. [3]

2010s

نقش اصلی نیروی هوایی کره جنوبی است، به دفاع از کشور را از تهدید های مختلف، از جمله کره شمالی ارتش و نیروی هوایی کره شمالی ، که زمینه حدود دو برابر به عنوان بسیاری از هواپیما، هر چند عمدتا بزرگتر و منسوخ شوروی طراحی مبارزان است. در 2008 ، نیروی هوایی کره جنوبی به پرواز در آمد بیش از 180 KF-16 ، 174 F-5E / F ، 130 F-4D / E 39 F-15K (با 21 F-15Ks انتظار می رود بین در پایان تحویل سال 2012)، و تعدادی از کره جنوبی ساخته شده از T-50 در میان هواپیماهای جنگی است.

نوع کره جنوبی از F-15E F-15K اسلم عقاب با توجه به قابلیت های خود را برای راه اندازی به نام SLAM-ER موشک و موشک هارپون .

کره هوا و فضا صنایع ، هوافضا ملی کره جنوبی شرکت، طرح هایی را برای صادرات بیشتر KT-1 و T-50 عقاب طلایی هواپیما مربی مافوق صوت به کشورهای دیگر است. علاوه بر این، Ilyushin IL-103 مربی سرپا نگه داشتن محور از 41 T-به نقش آموزش های اولیه جایگزین شده است.

نیروی هوایی کره جنوبی نیز ابراز منافع دستیابی به RQ-4 هاوک جهانی از راه دور سرنشین خودرو (RPV) و یک تعداد مهمات مشترک حمله مستقیم کیت تبدیل به بهبود هوش و قابلیت های تهاجمی بیشتر است.

منظور از جنگ

  • جمهوری کره ستاد نیروی هوایی (대한민국 공군 본부)
    • نیروی هوایی فرماندهی عملیات (공군 작전 사령부)
      • 5 بال هوایی تاکتیکی (제 5 전술 공수 비행단)، بر اساس در بوسان Gimhae (ICAO RKPK / IATA چرک)
        • 251 پشتیبانی هوایی تاکتیکی اسکادران پرواز C-130H و C-130H-30
        • 256 اسکادران تاکتیکی هوایی پرواز CN235-100M
        • اسکادران 258 پشتیبانی تاکتیکی پرواز CN235، CN235-100M و 220M
        • 259 تاکتیکی هوایی اسکادران پرواز UH-60P
      • 15 بال با کامپوزیت (제 15 혼성 비행단)، مستقر در سئونگنام (ICAO RKSM / IATA SSN)
        • 237 کنترل تاکتیکی اسکادران پرواز 20 KA-1
        • 255 عملیات ویژه اسکادران پرواز C-130H
        • 257 حمل و نقل هوایی تاکتیکی اسکادران پرواز C-130H
      • 35 ترکیب گروه
        • 296 اسکادران حمل و نقل ویژه پرواز HS-748 نفر (2 اعداد دم هواپیما 1713 و 1718)، CN235-220M (2 اعداد دم هواپیما 02-050 و 02-051)، بوئینگ 737-3Z6 (1 دم هواپیمای شماره 85-101)، Sikorsky VH-60P و جدید آن Sikorsky S-92 (3 هلیکوپتر اعداد دم 05-035، 05-050 و 05-055)
      • مبارزه با کنترل 6 / تیم مبارزه با گروه جستجو و نجات (제 6 탐색 구조 비행 전대)
    • نیروی هوایی مبارزه با فرماندهی شمالی (공군 북부 전투 사령부)
      • 8 جنگنده بال (제 8 전투 비행단)، مستقر در Wonju (ICAO RKNW / IATA WBJ)
      • 10 بال جنگنده (제 10 전투 비행단)، مستقر در سوان (ICAO RKSW / SWU IATA)
        • اسکادران 101 جنگنده پرواز KF-5E/KF-5F/F-5F
        • اسکادران 201 جنگنده پرواز KF-5E/KF-5F/F-5F
      • 39 شناسایی تاکتیکی گروه
        • شناسایی اسکادران تاکتیکی 131 پرواز 17 RF-4C فانتوم
      • 17 بال جنگنده (제 17 전투 비행단)، مستقر در Cheongju (ICAO RKTU / CJJ IATA)
        • 152 پرواز اسکادران جنگنده F-4E
        • 153 پرواز اسکادران جنگنده F-4E
        • 156 پرواز اسکادران جنگنده F-4E
      • 29 توسعه تاکتیکی و گروه های آموزشی
        • 191 تاکتیکی و توسعه آموزش پرواز اسکادران F-16C / D و KF-16C / D
        • 192 توسعه تاکتیکی و آموزش پرواز اسکادران F-5E / F و KF-5E / F
      • جستجو 6 و گروه نجات
        • 233 مبارزه با جستجو و نجات اسکادران پرواز بل 412، Eurocopter AS532L/L2 گربه وحشی پشمالو و Sikorsky HH-60P هلیکوپتر
        • 235 مبارزه با جستجو و نجات اسکادران پرواز Kamov HH-32 (KA-32T) و بوئینگ Vertol HH-47D هلیکوپتر چینوک
      • 18 بال جنگنده (제 18 전투 비행단)، مستقر در Gangneung (ICAO RKNN / IATA KAG)
      • بال جنگنده 19 (제 19 전투 비행단)، بر اساس در Chungju (ICAO RKTU / CJJ IATA)
        • پرواز اسکادران 161 جنگنده F-16C / D (Block32)
        • پرواز اسکادران 162 جنگنده F-16C / D (Block32)
        • پرواز اسکادران 155 جنگنده KF-16C / D (Block52)
        • پرواز اسکادران 159 جنگنده KF-16C / D (Block52)
      • 20 بال جنگنده (제 20 전투 비행단)، مستقر در Seosan (ICAO RKTP)
        • پرواز اسکادران 120 جنگنده KF-16C / D (Block52)
        • پرواز اسکادران 121 جنگنده KF-16C / D (Block52)
        • پرواز اسکادران 123 جنگنده KF-16C / D (Block52)
        • پرواز اسکادران 157 جنگنده KF-16C / D (Block52)
    • نیروی هوایی مبارزه با فرماندهی جنوبی (공군 남부 전투 사령부)
      • 1 جنگنده بال (제 1 전투 비행단)، مستقر در گوانجو (ICAO RKJJ / KWJ IATA)
      • بال جنگنده 11th (제 11 전투 비행단)، مستقر در دائگو (ICAO RKTN / تکواندو IATA)
        • 102 پرواز اسکادران جنگنده F-15K
        • 122 پرواز اسکادران جنگنده F-15K
        • 151 پرواز اسکادران جنگنده F-4D
      • 16 بال جنگنده (제 16 전투 비행단)، بر اساس در Yecheon (ICAO RKTY / YEC IATA)
        • اسکادران 202 جنگنده پرواز F-5E/F-5F/KF-5F
        • 216 پرواز آموزش پرواز اسکادران 16 T-59 (BAE هاوک Mk.67)
      • گروه 38 جنگنده (제 38 전투 비행 전대)، مستقر در Gunsan
        • 111th پرواز اسکادران جنگنده KF-16
    • فرماندهی دفاع هوایی توپخانه (방공포 병 사령부)
      • 1 دفاع هوایی توپخانه تیپ (제 1 방공포 병 여단)
      • دفاع هوایی توپخانه تیپ 2 (제 2 방공포 병 여단)
      • 3 دفاع هوایی توپخانه تیپ (제 3 방공포 병 여단)
    • 30 دفاع هوایی و کنترل بال (제 30 방 공관 제단)، مستقر در Osan (ICAO RKSO / OSN IATA)
      • 1 کارشناسی ارشد کنترل و گزارش مرکز گروه (제 31 중앙 방공 통제 전대)، مستقر در Osan (ICAO RKSO / OSN IATA)
      • 2 کنترل کارشناسی ارشد و گزارش مرکز گروه (제 32 중앙 방공 통제 전대)، مستقر در دائگو (ICAO RKTN / تکواندو IATA)
    • نیروی هوایی فرماندهی لجستیک (공군 군수 사령부)
      • انبارهای نگهداری و تعمیرات (정비창)
      • انبارهای عرضه (보급창)
      • گروه های حمل و نقل (수송 단)
    • آموزش و پرورش نیروی هوایی و فرماندهی آموزش (공군 교육 사령부)
      • پایه بال آموزش نظامی (기본 군사 훈련단)
      • 3 آموزش بال پرواز (제 3 훈련 비행단)
      • نیروی هوایی حمل و نقل هوایی علوم دبیرستان (공군 항공 과학 고등학교)
      • دانشکده های فنی (병과 학교)
    • گروه هوا و فضا پروژه ها
    • مبارزه با گروه توسعه هوایی (공군 전투 발전 단)
    • آکادمی نیروی هوایی (공군 사관학교)

پروژه های فعلی

F-15K فرود

برنامه FX جنگنده

FX فاز 1

یکی از اضافات جدید ترین به ROKAF F-15K اسلم عقاب ( کره ای : F-15K 슬램 이글 )، مشتق های پیشرفته ی F-15E اعتصاب عقاب که مورد نیاز از "FX" برنامه نسل جنگنده بعدی در تحقق 2002 است. F-15K انتخاب شد داسو رافال ، Eurofighter Typhoon به ، و روسیه سوخو سو-35 . اگر چه جنگنده رافال بررسی مطلوب تر از مقامات ارشد نظامی، F-15K در پایان با توجه به روند ادغام آسان تر به ROKAF از نیروی هوایی در حال حاضر تامین سلاح های آمریکایی طراحی و ساخته شده است که می تواند انتخاب شد نصب شده بر روی F-15K با سهولت بیشتری نسبت به رافال.

F-15K سقوط جنجال

در 7 ژوئن سال 2006، F-15K سقوط در سواحل کره جنوبی ، در یک ماموریت رهگیری آموزش شبانه، به قتل هر دو خلبان در هیئت مدیره. ROKAF سفارش یک تحقیق کامل، به مدت چند ماه است. جمهوری کره نیروی هوایی بعد از صدور بیانیه ای عمومی اعلام کرد که این حادثه ظاهرا توسط هر دو خدمه ورود به دولت از G-FORCE از دست رفتن آگاهی است که 16 ثانیه به طول انجامید و منجر به از دست دادن کنترل هواپیما بوده است. بحث های مختلف شامل: 1. blackbox (ECSMU) بهبود نیافته بود، به دلیل عمق (1200 فوت) از محل سقوط است. 2. F-15Ks با GLC (از دست دادن وزن ناشی از آگاهی) سیستم های خودکار، و 3 مجهز شده است. خلبانان هر دو جانبازان چاشنی نیروی هوایی بود. عوامل دیگر در نظر گرفته شده در این تحقیقات شرایط آب و هوای ابری، یک ماموریت در شب با استفاده از عینک دید در شب بودند. بخش کنترل پرواز یافت شد و تجزیه و تحلیل به عنوان بخشی از تحقیق است که حکومت از مشکلات مکانیکی با هواپیما است. [4]

FX فاز 2

برای مرحله دوم از برنامه FX، ROKAF خریداری کرده است 21 اضافی F-15K برای جبران بازنشستگی خود را از F-5A / B در ماه اوت سال 2007. پیکربندی ارتباطات هوایی برای فاز 1 و 2 F-15K تا حد زیادی یکسان باقی می ماند، و تنها تفاوت که سازگاری سلاح افزایش یافته است ( بانکر Busters ، و غیره) و این که موتورهای از تغییر F110-STW-129A به F100-PW-229EEP ، یک نسخه بهبود یافته از F100-PW-229. موتورهای جدید دارای مشترکاتی با موتور F100-PW-229 KF-16 و سازگار با یکدیگر، اجازه می دهد ROKAF این گزینه را به تغییر موتور در میان KF-16 و فاز 2 F-15K. این اجازه می دهد تا F-15K را به در رابطه با KF-16 F100-PW-229 در صورت لزوم، مجهز شده است.


تجهیزات اصلی

حمل و نقل هوایی

هواپیما نوع نسخه در خدمت [11] یادداشت ها
هواپیماهای جنگنده
بوئینگ F-15K اسلم عقاب جنگنده بمب افکن F-15K اسلم عقاب 60 [12] ROKAF در مجموع از 61 F-15K
KAI FA-50 عقاب طلایی جنگنده مربی FA-50 0 (20) 20 تا تولید می شود از سال 2013 شروع به جایگزینی F-5E / F
لاکهید F-16 فالکون مبارزه جنگنده
جنگنده مربی
جنگنده
جنگنده مربی
F-16C B-32
F-16D B-32
KF-16C B-52
KF-16D B-52
28
7
90
44
KF-16 ساخته شده توسط KAI تحت لیسانس
ROKAF در مجموع 30 F-16C-32 10 F-16D-32، 94 KF-16C-52، و 46 KF-16D-52
مکدانل داگلاس F-4 فانتوم II جنگنده بمب افکن F-4E 68 می توان با 40 تا 60 "فاز FX 3" مبارزان بین 2014-2018 جایگزین
نورث روپ F-5E / F Tiger II به جنگنده
جنگنده مربی
جنگنده
جنگنده مربی
F-5E
F-5F
KF-5E
KF-5F
170 ROKAF مجموع 126 F-5E، 20 F-5F، 48 KF-5E، و 20 KF-5F
F-5E / F به جای FA-50
KF-5 ساخته شده است هوای کره تحت لیسانس بین سال های 1982 و 1986
حمل و نقل هوایی حمل و نقل
AVRO 748 VIP حمل و نقل HS.748 2
بوئینگ 737-300 VIP حمل و نقل 737-3Z8 1
بوئینگ 747-400 VIP حمل و نقل 747-4B5 1 فیبر نوری از هوا کره
CASA CN-235 حمل و نقل تاکتیکی CN-235-100
CN-235-220
12
8
ساخته شده توسط CASA
ساخته شده توسط هوا و فضا اندونزی (IPTN) 6 حمل و نقل و 2 هواپیما VVIP در دسته اندونزی
لاکهید C-130 هرکولس حمل و نقل تاکتیکی C-130H
C-130H-30
8
4

هواپیماهای شناسایی
BAE 125 هاوکر 800 شناسایی
هوش سیگنال
هاوکر 800RA
هاوکر 800SIG
4
4

مکدانل داگلاس F-4 فانتوم II شناسایی RF-4C 16 ROKAF در مجموع 27 RF-4C
KAI KA-1 Woongbi جلو کنترل هوا و رابط KA-1 20
آواکس
اخطار بوئینگ 737 & C اخطار & C 737-700IGW 4 [13] چشم صلح
هواپیما ترینر
BAE هاوک فرهیختار T-59 هاوک 67 15 ROKAF در مجموع از 20 T-59
Ilyushin IL-103 فرهیختار T-103 22 ROKAF در مجموع از 23 IL-103 توسط خرس قهوه ای دریافت پروژه
KAI KT-1 Woongbi فرهیختار KT-1 84 ROKAF در مجموع از 85 KT-1
KAI T-50 عقاب طلایی مربی و جوی پیشرفته
aerobatic تخصصی
مهاجم LIFT / نور
T-50
T-50B
TA-50
50
9
22

یکی از دست داده را به سقوط، سال 2012. [14]
هلیکوپتر
UH-1H بل Iroquis هلیکوپتر ابزار UH-1H 13
بل UH-1N Huey دوقلو حمل و نقل هلیکوپتر 212
UH-1N
2
3

بویینگ شینوک CH-47 هلیکوپتر نجات HH-47D 6
Sikorsky HH-60 هاوک آسفالته VIP حمل و نقل
هلیکوپتر نجات
VH-60P
HH-60P
10
Sikorsky S-92A تجربه VIP حمل و نقل هلیکوپتر S-92A 3
Kamov Ka-32 در مارپیچ-C هلیکوپتر نجات کا-32T 7
Eurocopter AS 532 گربه وحشی پشمالو VIP حمل و نقل هلیکوپتر AS 532 3 ساخته شده توسط اندونزی هوافضا (IPTN)





SongText.in
song code