تبلیغات
هواپیما - هواپیمایی کره شمالی


  • keery


  • ایر Koryo

    هوا Koryo
    IATA
    JS
    ICAO
    KOR
    Callsign
    AIR KORYO
    تاسیس 1950 (به عنوان Sokao)
    1954 (به عنوان Chosonminhang ایرویز کره ای)
    هاب فرودگاه بین المللی پیونگ یانگ سنن
    اندازه ناوگان 31
    مقصد 21
    مرکز فرماندهی پیونگ یانگ ، کره شمالی
    افراد کلیدی
    • کانگ کی ترید (مدیر کل اداره کل هواپیمایی کشوری از کره شمالی)
    • Pyong اطفال (مدیر اداره کل حمل و نقل هوایی عمران) [1]
    سایت اینترنتی www.airkoryo.com.kp
    هوا Koryo
    Chosŏn'gŭl 고려 항공
    Hancha 高丽航空
    مک کیون، Reischauer Koryŏ Hanggong
    لاتین تجدید نظر Goryeo Hanggong
    هوا Koryo دفتر فروش بلیط، منطقه مرکزی ، پیونگ یانگ

    هوا Koryo ( کره ای : 고려 항공، Koryo های Hanggong که قبلا Chosŏn Minhang (조선 민항)) متعلق به دولت ملی حامل پرچم های هواپیمایی کره شمالی ، که مقر آن در سنن-guyŏk ، پیونگ یانگ است. [2] مستقر در فرودگاه بین المللی پیونگ یانگ سنن ( IATA : FNJ)، [3] این عمل بین المللی برنامه ریزی شده و خدمات منشور به نقاط در آسیا و اروپا است .

    Koryo هوایی دارای دفتر در پکن، شن یانگ، ماکائو، بانکوک، تورنتو، برلین، مسکو، و همچنین نمایندگی های فروش در ایالات متحده، هنگ کنگ، کوالالامپور، سنگاپور، توکیو، تایپه، خاباروفسک و شهر ولادی وستک.


    تاریخچه

    موسس

    هوا Koryo برای اولین بار تحت نام SOKAO، که در سال 1950 به عنوان یک نگرانی مشترک کره شمالی و اتحاد جماهیر شوروی برای اتصال به پیونگ یانگ با مسکو تاسیس تاسیس شد. خدمات در طول به حالت تعلیق در آمد و جنگ کره ، در سال 1953 از سر گرفته شده است. در حال حاضر شرکت هواپیمایی در سال 1954 تاسیس شد، عملیات در 21 سپتامبر 1955 آغاز شده، و تحت کنترل اداره هواپیمایی کشوری از کره جنوبی قرار می گیرد. [3] CAAK عملیات با Lisunov LI-2 ، آنتونوف-2 و Ilyushin IL-12 آغاز شد هواپیما Ilyushin IL-14 و Ilyushin IL-18 توربوپراپ به ناوگان در 1960s اضافه شد.

    عملیات جت

    عمل جت در سال 1975، زمانی که اولین توپولف TU-154 بود برای خدمات پراگ ، شرق برلین و مسکو از پیونگ یانگ تا تحویل داده شده است . با این حال، زیرا TU-154 در محدوده کافی، هواپیما به زمین نه تنها در ایرکوتسک ، بلکه در نووسیبیرسک است . همراه با TU-154، TU-134s و 24s برای شروع خدمات داخلی تحویل داده شد.

    ناوگان توو-154 در آغاز از 1980s افزایش یافته بود، و اولین Ilyushin IL-62 در سال 1982 (دو تا از این هواپیما در پیکربندی VIP مورد استفاده قرار گرفت) تحویل داده شد، اجازه می دهد CAAK برای ارائه خدمات مستقیم بدون توقف به مسکو اولین بار. در طول این دوره، صوفیه و بلگراد نیز مقصد. با این حال، تحت مقررات حمل و نقل هوایی اروپا در حال حاضر، به دلیل نگرانی های تعمیر و نگهداری و انتشار سر و صدا، هوا Koryo از فرود در هر فرودگاه اروپا با این نوع هواپیما را تحت قوانین کنوانسیون که در این مقاله مشخص شده ممنوع است.

    Skytrax هوا نرخ Koryo به عنوان بدترین خطوط هوایی تجاری در جهان، تنها به آن می دهد فقط یک ستاره را برای خدمات خود را. [4]

    توسعه

    پایان جنگ سرد و فروپاشی کمونیسم در شرق اروپا شاهد کاهش گسترده در تعدادی از خدمات بین المللی ارائه شده است. CAAK Koryo هوایی در ماه مارس سال 1992 شد. در سال 1993، هوا Koryo دستور داد 3 Ilyushin IL-76 هواپیمای باری برای حمل محموله های اضافی به مقصد خود را در چین و روسیه است. هوا Koryo تازگی خریداری دو هواپیمای جدید توپولف TU-204 برای جایگزینی ناوگان پیری بین المللی است. [5] هوا Koryo نیز شروع به مدرنیزه کردن ناوگان داخلی آن است. با جدید TU-204 ، هوا Koryo قادر به پرواز به اروپا خواهد بود.

    هوا Koryo Ilyushin IL-76 هواپیمای باری در فرودگاه Sheremetyevo، مسکو، در سال 1994

    در سپتامبر 2009، هوا Koryo تصمیم گرفتند به منظور مثال بیشتر از هواپیما توو-204-300 و به علاوه یک هواپیما-204-100 می باشد. هوا Koryo نیز در مذاکرات بیش از دستورات ممکن است برای سوخوی Superjet 100 به جای پیری TU-134-24 هواپیما.

    هوا Koryo خواهد شد و اول آن از دو هواپیمای توپولف TU-204-100B مجهز 210 با صندلی. پرواز به دالیان، چین، با دو بار در هفته TU-134 پرواز از پیونگ یانگ و خدمات مستقیم از پیونگ یانگ به Pudong شانگهای Koryo برنامه زمانبندی را به هوا اضافه شده اند با یک سرویس دو هفته از طریق JS522 افتتاح و بازگشت بر روی JS523 [6] [ 7] باز این سال است. [8]

    Recommence پرواز به اتحادیه اروپا

    در 30 مارس 2010، هوا Koryo تا به حال دو هواپیمای TU-204 از لیست سیاه اروپا برداشته، اجازه می دهد هواپیمایی به recommence پرواز به اتحادیه اروپا است . [9] اما با این حال، هوا Koryo به طور کلی این است که هنوز از پرواز در اروپا ممنوع است.

    خدمات

    در سال 2011، هوا Koryo خدمات را به کوالالامپور و شهر کویت افتتاح، هر دو هفته TU-204 هواپیمای توپولف اداره می شود. خدمات در طول فصل اوج سفر ماه آوریل تا اکتبر به کار گیرند. [10]
    در سال 2012، هوا Koryo خدمات به کوالالامپور همراه با گسترش خود را در هاربین، چین از سر گرفته است. [11] [12] در سال 2012، همچنین حامل بسته های سفر جدید خود را از طریق آژانس Koryo راه اندازی شد، "حمل و نقل هوایی علاقه مندان به" تور که ارائه شده فرصتی برای پرواز در تمام انواع هواپیما Koryo هوا در درون کره شمالی در هیئت مدیره. IL-76، MIL-17-24، توو-134 و Tu-154 خدمات بین المللی ورودی و از محدود TU-204 یا IL-62 قرار گرفتند.

    مقصد

    پرواز بین کره

    پرواز چارتر برای اولین بار به طور منظم بین کره شمالی و کره جنوبی در سال 2003 آغاز شد. اولین پرواز Koryo توسط توپولوف TU-154 را در فرودگاه بین المللی اینچئون سئول لمس کرد. Koryo هوا عمل 40 خدمات بازگشت به سئول، همراه با پرواز را به Yangyang و بوسان در کره جنوبی است. [13] منشور بین کره ای از Hamhung فرودگاه بین المللی Yangyang در کره جنوبی در سال 2002 آغاز شد. [14] Yangyang از آن زمان به بعد به حالت تعلیق در آمده است، به عنوان Yangyang فرودگاه بین المللی در اواخر سال 2008 بسته شد، در حال حاضر هیچ پرواز بین کره ای را اجرا با توجه به قوانین در هر دو کشور است.

    ناوگان

    هوا Koryo IL-62M (P-881) در فرودگاه پکن پایتخت

    هوا Koryo به اجرا در ناوگان زیر را به عنوان فوریه 16 2013: [15]

    Koryo ناوگان هوایی
    هواپیما در ناوگان سفارشات مسافران یادداشت ها
    J Y مجموع
    آنتونوف-24 7 0 0 52 52 5 24RV و 2 24R
    آنتونوف-148 1 1 8 62 70 سفارش به عنوان بخشی از تعمیرات اساسی و نوسازی ناوگان برای جایگزینی مدل های پیری (TU-134 و توو-154)

    P-671 فوریه سال 2013، به منظور بیشتر P-672 در زیر انتخاب نمایید: ساخت و ساز (04-02) تحویل داده شده است [16]

    Ilyushin IL-62M 5 0 16 164 180 1 ذخیره شده سابق Cubana (P-886P) خواهد شد برای قطعات یدکی و 2 است که در تنظیمات VIP برای دولت (P-618 و P-886) استفاده می شود
    توپولف TU-134B-3 2 0 0 84 84 هواپیمای جایگزین-148
    هواپیما-154 2 0 16 136 152 1 TU-154B (P-552) و 1 TU-154B-2 (P-651)

    2 قبل از استفاده خارج (P-551 و P-553)
    هواپیمای جایگزین-148

    توپولف TU-204-100B 1 1 0 210 210 P-633
    توپولف TU-204-300 1 0 8 134 142 P-632
    Koryo باری حمل و نقل هوایی ناوگان
    Ilyushin IL-18 V 1 0 14.5 تن محموله
    Ilyushin IL-76TD 3 0 44 تن محموله
    MIL MI-17 N / A 0
    تعداد نامعلومی عامل تنها برای محموله
    مجموع 23 1

    نوسازی

    هوا Koryo TU-204 کابین با صفحه نمایش LCD
    هوا Koryo TU-204 و اتوبوس طبقه پایین در FNJ

    هوا Koryo جستجو برای هواپیمای جدید برای جایگزینی ناوگان پیری خود را از هواپیماهای دوران شوروی است. هواپیماهای جدید روسی ساخته شده، با توجه به وجود تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا است. هوا Koryo با توجه به Ilyushin ایل-96 ، توپولف TU-204 (که در حال حاضر دستور داده شده است) و سوخوی Superjet 100s یک جایگزین توپولف توو-154 و Tu-134 هواپیما. امکانات خدمات به فرودگاه JFK نیویورک خواهد بود که توسط اداره می Ilyushin IL-96 هواپیما است. توپولف TU-204s قادر به پرواز به مسکو بدون توقف است. [17] هوا Koryo نیز صفحه نمایش ال سی دی خود را در TU-204s که در حال حاضر نشان می دهد تظاهرات ایمنی و فیلم نصب شده است. علاوه بر این، هوا Koryo جدید فرودگاه اتوبوسهای دو طبقه پایین خریداری کرده است .

    در هواپیمای جهان مجله های اخیر، آن را که هوا Koryo خواهد شد در تلاش برای به دست آوردن اتحادیه اروپا صدور گواهینامه به پرواز در حریم هوایی اتحادیه اروپا گزارش شده است. این امر به هوا Koryo فرصتی برای از سرگیری پروازهای برنامه ریزی شده در آینده به برلین، که حقوق به وارد حریم هوایی اتحادیه اروپا توسط مقامات اتحادیه اروپا در ماه آوریل سال 2010 اعطا شده، پس از یک دوره 7 ساله که از حریم هوایی اتحادیه اروپا ممنوع شده است. در آوریل 2011، هوا Koryo راه اندازی خدمات خود را به مالزی با افتتاح پرواز از پیونگ یانگ تا کوالالامپور. پرواز دو بار در هفته با هواپیمای TU-204 عمل. [18] همراه با خدمات جدید به کوالالامپور، هوا Koryo نیز افتتاح لینک به کویت سیتی در هفته عمل است. [10]

    در اکتبر 2012، شرکت هواپیمایی راه اندازی نخستین سرویس رزرو آنلاین خود را. [4] در سه ماهه اول سال 2013، هوا Koryo خواهد شد دریافت اول خود را آنتونوف-148 هواپیما را با علاوه بر این از یک قاب دوم در نظم است. [19]

    توپولوف TU-204

    توپولف TU-204-300 نخست هوایی Koryo رسما در روز 27 دسامبر 2007 به حامل تحویل داده، و از آب عبور اولیانوفسک به پیونگ یانگ است. شده است با 16 صندلی های کلاس کسب و کار نصب و از 150 کرسی اقتصاد است. این اولین هواپیما-204-300 به روسیه صادر شده است .

    هواپیمای TU-204 در حال حاضر در تمام پروازهای بین المللی خارج از پیونگ یانگ برگزار خواهد شد. با ورود هواپیمای جدید، یک مسیر جدید در فصلی به سنگاپور معرفی شد و از سرگیری مسیر پیونگ یانگ بانکوک در سال 2008 آغاز شده است. اولین پرواز درآمد، سود خود را در 8 ماه مه 2008 ساخته شده است. هوا Koryo عمل یکی دیگر از نسخه از جت TU-204، TU-204-100B، که یک نسخه دیگر از TU-204-300 است. بر اساس به Avistar، هوا Koryo خواهد شد تحویل یک توپولف TU-204-100B دوم است که در اولیانوفسک ساخته شده است که در حال حاضر به عنوان RA-64،013 ثبت نام. [20]

    در 4 مارس 2010، هوا Koryo زمان تحویل دوم TU-204، A-100B نسخه. [21] این آغاز عملیاتی برنامه ریزی خدمات روز بعد است. [22]

    در 30 مارس 2010، دو توپولف TU-204 شده اند با توجه به حقوق به اتحادیه اروپا به کار گیرند. خدمات برنامه ریزی شده به آلمان می توان با هر کدام از این هواپیما 2 سر گرفته شد. [23]

    حوادث و حوادث

    هوا Koryo ایل-76 ، TU-204 ، IL-62 ، توو-154 و توو-134 در FNJ
    • در 1 ژوئیه سال 1983، یک CAAK (سلف به هوا Koryo) Ilyushin IL-62 M در غیر برنامه ریزی شده پرواز مسافری بین المللی از پیونگ یانگ، کره شمالی ( پیونگ یانگ سنن فرودگاه بین المللی ) به کوناکری ، گینه ( کوناکری در فرودگاه بین المللی ) سقوط کرد و در Fouta کوه Djall در گینه. تمام 23 نفر در هیئت مدیره، کشته شدند و این هواپیما نوشته شده است . [24]
    • در 15 آگوست سال 2006، هواپیما از هوا Koryo ( توپولف توو-154B-2 ) در پرواز بین المللی مسافری برنامه ریزی شده از پکن، جمهوری خلق چین (پکن پایتخت در فرودگاه) به پیونگ یانگ، جمهوری دموکراتیک خلق کره (سنن بین المللی فرودگاه) تجربه یک اشتباه باند (باند خارج می شود) در طول rollout برروی فرود پس از فرود در آب و هوای بد در فرودگاه بین المللی سنن. هیچ صدمات و آسیب به هواپیما گزارش شده است جزئی بود. [25] [26] در همان روز، Koryo هوا IL-62M پرواز از پکن، پایتخت چین در یک پرواز مسافری منظم خسارات به فرود بال در حالی که در پیونگ یانگ. به دنبال یک روش از دست رفته 1، خدمه ساخته شده است، اقدام به فرود دوم که در طی آن، بخشی از جناح چپ Ilyushin با باند. بدون آسیب وجود دارد و ثبت نام از هواپیما گزارش نشده است. [27]

    اتحادیه اروپا بان کی مون

    هوا Koryo است تا حدی بر روی لیستی از حمل ونقل هوایی در اتحادیه اروپا ممنوع شده است . [28]

    اتحادیه اروپا در 30 مارس 2010، به شما این امکان را می دهد که به هوا Koryo به اتحادیه اروپا بار دیگر عمل با دو هواپیما مورد تایید است. این هواپیما دو هوا Koryo جدید توپولف TU-204s، ثبت نام P-632 و P-633 خواهد بود. ناوگان باقی مانده ادامه خواهد داد تا از حریم هوایی اتحادیه اروپا و حقوق محروم بودند به زمین در اتحادیه اروپا است. [23]

    منطق برای ممنوعیت توسط کمیسیون اروپا به شرح زیر است (بازنویسی شده):

    • در بازرسی های سطح شیب دار در فرانسه و آلمان، شواهد تایید نقص ایمنی جدی در بخشی از Koryo هوا به دست آمد. این کمبودها نیز تحت به شناسایی برنامه SAFA (DGAC / F 2000-2010).
    • در بازرسی سطح شیب دار دیگر پس از آن انجام شده تحت برنامه SAFA، هوا Koryo مداوم موفق به رفع این کمبودها که قبلا توسط فرانسه (DGAC/F-2000-895) ابلاغ شد.
    • اطلاعات مربوط به حوادث از طبیعت اثبات جدی و ابلاغ فرانسه نشان داد که هوا Koryo کمبود ایمنی سیستمیک نهفته بود.
    • عدم نشان از توانایی در بخشی از هوا Koryo برای رسیدگی به این کمبود ایمنی وجود دارد.
    • شکست در بخشی از Koryo هوا به اندازه کافی و به موقع پاسخ به پرس و جو توسط سازمان هواپیمایی کشوری فرانسه در مورد جنبه های ایمنی از عمل خود، نشان داد که عدم شفافیت و یا ارتباطات، که نیز با نشان وجود دارد عدم پاسخ به یک درخواست فرانسه.
    • برنامه ای برای عمل ارائه شده توسط هوا Koryo اصلاحی در پاسخ به درخواست فرانسه بود مناسب و کافی نیست به منظور اصلاح شناسایی کمبود ایمنی جدی.
    • مقامات جمهوری دموکراتیک خلق کره را با مسئولیت نظارت نظارتی نظارت کافی بر روی هوای Koryo، آن است که موظف به انجام اعمال کنوانسیون شیکاگو است.
    • بنابراین، بر اساس ضوابط مشترک [29] کمیسیون ارزیابی که هوا Koryo استانداردهای ایمنی مربوطه را برآورده نمی کنند. [30]


    Antonov An-148-100B aircraft picture 


    Antonov An-148-100B aircraft picture 

    Tupolev Tu-204-100B aircraft picture  Tupolev Tu-204-300 aircraft picture  Tupolev Tu-204-100B aircraft picture  Tupolev Tu-204-100B aircraft picture  Ilyushin Il-76TD aircraft picture  Tupolev Tu-134B-3 aircraft picture  Tupolev Tu-134B-3 aircraft picture 



    Tupolev Tu-154B aircraft picture  Ilyushin Il-62M aircraft picture  Antonov An-24RV aircraft picture  Ilyushin Il-62M aircraft picture 
        Tupolev Tu-154B aircraft picture 

    Ilyushin Il-62 aircraft picture  Ilyushin Il-62M aircraft picture  Tupolev Tu-154B aircraft picture  Ilyushin Il-62M aircraft picture  Ilyushin Il-62M aircraft picture  Ilyushin Il-62M aircraft picture  Tupolev Tu-204-300 aircraft picture